Donderdag 25 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Donderdag 25 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Donderdag 25 februari 2016

25 Februari 2016 | Spanje, Benidorm

Carlijn haar oorpijn was minder dus die is woensdag naar de kapper geweest.
Met haar mooie haren hebben we maar gedacht dat moeten we vieren. Dus echte tapas gegeten in een tapasrestaurant.
Geweldig leuk en lekker, van mosselen, inktvis,aard. Kroketjes, zalmkroketjes, en nog heel veel ander lekkernij.
Een spelletje jokeren en administratie, de dag vloog om.
Net als vandaag, nico, julian en carlijn gingen boodschappen doen iets na Calp. Dus ook even naar de flamingo's kijken. Ze waren nu dichterbij dus dan is het nog leuker.
Rond 12.00 waren ze terug met allerlei lekkers.
Een heerlijke maaltijd van spiesjes een grote salade en gebakken aardappelen, wat witte wijn een heerlijke maaltijd..
Floor, quirine en ik zijn nog in de boeken gedoken. In de middag nog wat gejokerd en na het broodje over de boulevard gelopen.
Heerlijk de zeelucht even opsnuiven en een wandeling, doet een mens goed..
Dan koffie en een Marie Brizard, doet denken aan 35 jaar terug....

• 26 Februari 2016 - 09:36

Bregje:

Wat heerlijk al dat eten! En dat jullie nog steeds lekker weer hebben. Hier is het stampot weer.