3 Maart 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu 3 Maart 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

3 Maart 2017

03 Maart 2017 | Spanje, Benidorm

Ik zit in de feestzaal op de camping les Oliviers!
Zaal van hout met dak van plastic golfplaten
Goed een camping in een veld honderd jaar oude olijfbomen met aan de rand allemaal bomen/struiken met mimosa.
De reis. Begon om 8.15. 663 km te gaan vandaag!
Om 8.30 waren we op de AP 7, de peage, mooie rit zon weinig wind.
De amandelbomen verliezen de laatste bloesemblaadjes en zijn nu lichtgroen.
Bij Pego een grijze lucht, soort smog! Die duurt tot bij de grens...
De steenfabrieken bij Oliva wel 8 op een rij, leuk gezicht, zo neem ik jullie mee langs de route.
Bij Gandia reden we de wolken in, somber, maar er is meer groen te zien, niet zo kaal als een uur geleden.
Bij Valencia zijn bijna alle sinaasappels eral af, de bomen zijn groen wel een mooi gezicht maar dat oranje deed het hem wel!
En dan verdwij t de zon, nog donkerder, we nemen elke twee uur pauze.. Ja Ans met een gekookt eitje en koffie de eerste pauze.
Benicassim stond ook op ons lijstje voor ooit. Maar dat is door gestreept, wat een industrie, plat, druk enz.
Langs het Nationaal Park de Cabanes Torreblanca. Mooi genieten geblazen!!
Af en toe komt de zon door dus we nemen lunchpauze, motregen, broodje, koffie en weer op weg.
Mooi onderhouden wijngaarden, heuvellandschap, mooi.
Maar dan kom je bij Barcelona, druk, heel druk, maar 17graden en nog maar 143 km naar Boulou.
Overal nieuwe aanplant/bomen ze zijn nog kaal dus een raar gezicht, niet een maar honderden....
Dan kom je bij het grensgebied, het landschap veranderd, het wordt meer Frankrijk, 18 graden, de goede kant op dus!
Even over vier rijden we de camping op! Kneuterig ten top! Maar ze hebben WIFI....
Nootje geniet van het uitzicht in de olijfgaard en er rijden auto's ergens dus veel te zien.
Hij was reuze lief tijdens het rijden, geen kik,prima dus!
Nu op naar de caravan, en even bijkomen!!
Een fijne avond en tot de volgende mail!

• 03 Maart 2017 - 18:37

Bregje :

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en dat nootje zich gedragen heeft. Geniet van het Franse en een goede reis voor morgen! Liefs

• 03 Maart 2017 - 19:04

Fijn dat de reis tot dusver goed verlopen is. Hier nog steeds schitterend weer. Guus heeft vanmiddag nog 2 paar superschoenen gekocht. Ik mail straks de rest wel.
    Groetjes,
    Ans