Dinsdag 23 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Dinsdag 23 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Dinsdag 23 februari 2016

23 Februari 2016 | Spanje, Benidorm

Vandaag begon wat minder, carlijn had oorpijn, dus na een crackertje kroop die in het bed van oma. En sliep met een gehakte ui in een washandje tot de oorpijn grotendeels was verdwenen.
Floor en ik zijn bezig geweest met mailtjes versturen en beantwoorden. Na flink verloren te hebben van quirine met Uno, een gezellige maaltijd met z'n allen in de voortent.
Wat rust en gewoon een dagje om de caravan.
Nootje wipt binnen, slaapt een uurtje en loopt weer buiten, maar gelukkig niet te ver.
Nu uitgeteld op zijn deken voor het raampje.
En wij duiken nog even achter de Ipad.
Tevens een plannetje maken voor morgen, in ieder geval gaat carlijn naar de kapper en quirine wil naar het strand, als ze maar niet te lang en te ver hoeft te lopen......

• 25 Februari 2016 - 10:03

Harmke:

Dus genieten van de kleinkinderen alhoewel klein? Het is nu 2 graden met zon zonet grote ronde gelopen met de honden. Dolf is zeer vroeg vertrokken naar Amersfoort om Ivo te verhuizen. Komt maandag terug.
    Ben dus in CH.
    Plezier in het lekkere warme Spanje.