Vrijdag 26 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Vrijdag 26 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Vrijdag 26 februari 2016

26 Februari 2016 | Spanje, Benidorm

Na het ontbijt, met z'n allen naar Terra Natura, oftewel de dierentuin in Benidorm.
Half elf ging die open, een hele leuke, gezellige dierentuin. We kregen een lijstje mee van alle voerdertijden.
Dat was een belevenis op zich. Een ieder die naar Benidorm gaat, moet deze dierentuin bezoeken.
Nu in de winter is het maar drie dagen in de week open. En zijn ze van allerlei aan het renoveren maar tot vier uur hebben we genoten van het weer en de beesten.
De kinderen zijn op de foto geweest op een bankje met een Lynx.
Dat kunnen niet veel mensen na vertellen.
Een vogelparadijs, met heel veel soorten vogels, die gevoerd mochten worden, een kinderboerderij waar we de laatste resten vogelzaad kwijt konden.
Konijntjes die ontsnapten, enfin de speeltuin niet te vergeten dus de kleinkinderen en wij zijn kapot!
Zo een borrel en een lekkere portie eigengemaakte nasi, benen omhoog en bedenken wat we morgen gaan ondernemen.