9 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu 9 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

9 Februari 2017

09 Februari 2017 | Spanje, Benidorm

De dag begon met alle strijk bij elkaar zoeken en even tanden op elkaar, hup de strijk doen.
Normaal geen probleem en thuis zo gedaan, maar hier vergt dat voorbereiding....tafel verzetten enfin, de rest zal ik iedereen besparen. Klaar!
Nico is ondertussen naar de garage gereden en met een leenauto terug. Die kan niet door de slagboom, daar er nummerplaat registratie is.....
Dus de lijst met boodschappen moet wachten...
Ondanks de temperatuur eten we stamppot! ( stamppot brocolli met paprika, apart maar zal vast smaken)
Ans heeft een boek voor me uitgezocht, De vrouw van de keukengod, vond ze echt iets voor mij........
Ik ga er in beginnen en zal het zien....
Stamppot was heerlijk, vers fruitsalade toe.
Dus straks maar weer even rusten.
De wifiversterker gedraaid, scheelt heel veel! Nu betere wifi.....
Het is toch maar eerst een boekje van Marion Pauw geworden.
Een dun boekje, thriller over Amsterdam meteen spannend.
Volgens ons hadden we het al gelezen, herlezen kan geen kwaad.
De hyacinten beginnen te ruiken, licht roze, beetje lente in de caravan.
Een goede donderdagavond en tot de mail van morgen weer!

• 09 Februari 2017 - 21:29

Wil Van Maurik:

Nell, ik geniet iedere dag van jouw verhaal. Heerlijk zo'n vakantie. Groetjes