10 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu 10 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

10 Februari 2017

10 Februari 2017 | Spanje, Benidorm

Tjonge voor mijn doen echt uitgeslapen ( was ook wat later naar bed gegaan) dus pas laat opgang.
Ontbijt, even bespreken wat we vandaag willen/kunnen doen!
De auto is gisteren weer opgehaald bij de garage.
De rubbers zijn goed ingevet en samen meteen een bestelling gedaan voor de onderdelen, zodat het volgende week gemaakt kan worden.
Kost een hele dag! Dus dan is het een dag de benenwagen gebruiken.
Naar de Med Market geweest, voor de basis dingen zoals water!
Dat gaat hier met flessen van 5 liter er zo door heen.
Mezelf getrakteerd op een mooie doos. Tja wat moet je daar mee.... Maar in mijn nieuwe werkkamer heb ik heel veel dozen, voornamelijk van chocolademerken, Droste, Nestle enz.
Voor knopen, stopgarens en andere handige dingen....
Daar ontstond het idee om morgenmiddag een Spaanse Tomatentaart te maken, grote salade erbij, om onze buren en overburen uit te nodigen.
In Finistrat, richting Alicante, is een nieuwe Mercadonna geopend.
Een mercadonna is een mooie, goede spaanse supermarkt. Even rondgelopen en toen naar Zarcar, een tankstation met een cafetaria ernaast.
Klinkt apart, nou dat was het ook, een cafetaria of bruin cafe met enkel spanjaarden die daar komen lunchen.
Iets te vroeg, maar na een kop koffie een heerlijke lunch gehad die zeker voor herhaling vatbaar is.
De beide buurvrouwen uitgenodigd ( Ans komt Nico weer helpen, want ze heeft een schrift gekocht voor alle recepten van Chez Nico!)
En morgenavond gaan we naar het schnitzelparadijs zoals Henny het noemt, we zullen zien.
Vanmiddag even alles opgeruimd, gezeten met een boek en onze gedachten nog even laten gaan over de lunch van morgen...
Fijne avond tot de mail van morgen en alvast een fijn weekend gewenst.
Net nog twee foto's geplaatst! Hieronder....

• 10 Februari 2017 - 16:07

Nico:

Nell vergeet er bij te vertellen dat die mooie doos natuurlijk wel gevuld is met chocolade!

• 10 Februari 2017 - 16:32

Wil:

Ik had niet anders verwacht. Lekker hoor.

• 10 Februari 2017 - 18:09

De chocolade is erg lekker!!