Dinsdag 1 maart2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Dinsdag 1 maart2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Dinsdag 1 maart2016

02 Maart 2016 | Spanje, Benidorm

Na afwassen opruimen, rusten, achter iemand aan voor de mover van de caravan.
Briefje op de deur over 5 minuten ben ik er weer!
5 spaanse minuten zijn anders als 5 nederlandse minuten.
Dus wij hebben twee winkels verder op een terrasje koffie gedronken en een benidormkoek gedeeld.
Een benidormkoek, de eerste voor ons en zeker niet de laatste,
Is gemaakt van gemalen amandelen, gevuld met schilletjes limoen en schilletjes sinaasappel en versierd met dadels.
Dus alles uit de omgeving! Zalig zalig.
Meneer was er nog steeds niet, het is een goedlopend zaakje, dus er kwamen mensen, nog meer mensen, tot er iemand ging bellen!
Hij was bezig en echt binnen 5 minuten zou hij er zijn....
Was hij ook, hij had niet de onderdelen, zou woensdag kijken of de andere zaak die onderdelen had/kon maken.
Nu was het al weer een paar uur verder dus naast de koffie zat een vis en chips! Dus onze avondmaaltijd gegeten en op de camping dus even geen afwas.....
Via breg gevolgd wat er allemaal bij floor gebeurde.
Heerlijk de kinderen zien lachen op de foto's...