Maandag 29 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Maandag 29 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Maandag 29 februari 2016

29 Februari 2016 | Spanje, Benidorm

Nog twee minuten dan stijgt het vliegtuig op met oa Floor, Julian, Carlijn en Quirine. Weer op weg naar Brussel en dan met de auto richting Nederland.!
Het was een week met veel actie door de kinderen, maar voor hun ook veel rust.
Deze dag goed benut daar het nu om bijna 18.00 nog 24 graden is, dus een schiiterende dag, alles gewassen en uitgehangen, nog een keer naar het strand met iedereen.
En half drie vertrokken naar Alicante airport, ze zijn nu onderweg, sinds vier minuten in een boeing 737-800!
Iets te laat vertrokken, maar dat geeft niet, zolang mogelijk genieten van alles!
Julian werd trouwens aangehouden, de rode lichten gingen branden, dus met een stok werd hij van top top teen nagekeken.....
Doodeng, maar wel heel spannend...
Wij zagen het achter het glas gebeuren....

• 01 Maart 2016 - 09:26

Tineke:

Wat heerlijk dat weer, geniet er van, ik zou nog maar lekker even blijven, het is in Nederland en Frankrijk nog lang geen lente en behoorlijk koud, het heeft vannacht weer goed gevroren, fijn dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad. fijne dag. gr.

• 01 Maart 2016 - 10:28

Ank:

Fijn dat ze het zo goed hebben gehad. Het zal nu wel stil zijn, weer even aan wennen!
    Geniet nog van het heerlijke weer.
    Groeten,
    Ank