Vrijdag 19 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Vrijdag 19 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Vrijdag 19 februari 2016

19 Februari 2016 | Spanje, Benidorm

Volgens internet zou het vannacht gaan regenen, niet gebeurd!
Om 9.00 hebben we een regenbui gehad, ongeveer pak m beet 100 spatten. Nu maar wachten want vanmiddag gaat het weer regenen, de temperatuur is trouwens wel weer zeer aangenaam.
Tussen de regenbuien door gaan we even naar de bazaar bij de nederlandse kerk.
De Bazaar werd goed bezocht, door mensen uit de hele wereld, maar voornamelijk nederlanders. Aardig maar na een korte wandel weer door. Op daar de chinees, als je hier iets wilt, ga naar de chinees. Dus het spel Uno gekocht, wat speelkaarten en schriften. Voor elk kleinkind een om hun vakantie in vast te leggen door te schrijven, tekenen, plakken enfin net wat ze willen.
De voortent is ingericht voor meerdere mensen.Met een tafel en banken, wij denken dat ze van plastic flessen zijn gemaakt!
Lichtgewicht en alles inklapbaar!
Ook het nachtverblijf van Nootje is netjes en die heeft een goed overzicht over het gezelschap straks!
Nog even mijn boek uitlezen en morgenochtendvroeg naar Alicante!
Heerlijk spaans gegeten! Een aanrader!

• 20 Februari 2016 - 11:27

Ank:

Fijn dat je weer opgeknapt bent Nell en ook alweer actief bezig.
    Ja die Chinees dat is geweldig hè. Een aantal jaren geleden hebben wij ook die winkels bezocht, heerlijk om rond te neuzen en inderdaad alles voor een koopje!
    Alvast een fijne week met Floor en de kleinkinderen. Maar dat gaat wel lukken denk ik zo.
    Liefs, Ank