Donderdag 18 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Donderdag 18 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Donderdag 18 februari 2016

18 Februari 2016 | Spanje, Benidorm

Vandaag maar weer eens iets gedaan, vanochtend een was gedraaid en buiten opgehangen.
Ondertussen gezellig gepraat met een mevrouw die hier al veel vaker is geweest en ik vroeg nog tips, dingen die we nog echt moeten doen/zien. Eigenlijk hadden we al veel gezien en gedaan, maar ze had tips voor als floor en kinderen hier zijn.
De dierentuin opvallend is dat er helemaal niets over te vinden is, nou na wat zoeken, toch gevonden tegen de bergen aan, tegen het achterland, drie dagen per week open en het moet een experiencias inolvidables zijn of te wel geweldig! Nou we zullen het zien!
Dat was een tip, tip twee japans eten in Albir. Nou ja waarom niet wij naar Albir japans eten.
We kregen een kaart zonder prijslijst, tja een verrassing, we zien wel.
Allemaal kleine hapjes, nou ja klein, eigenlijk mini hele maaltijden, net zoveel als waar je zin in hebt, soep, salade, en toen een keuze uit van alles, maar niets vergeleken bij de ons bekende japanse hapjes, meer chinees of indonesisch.
Enfin wijn,fris of bier inbegrepen, wij namen een fles spaanse witte wijn. Nadat die op was werd ook die vernieuwd..
Nu afwachten, ja 12,99 per persoon niet te geloven. Maar na deze toch wel drukke dag even weer een paar uur onder de wol.
Morgen de voortent inrichten op groot gezelschap en naar een bazaar in de nederlandse kerk.
Een kerk waar alle nederlandse geloven bij elkaar komen!
Wordt vervolgt.

• 18 Februari 2016 - 18:30

Thea:

Wat fijn dat Floor en de kinderen komen, en mooi dat jullie al een uitstapje daarvoor hebben gezocht!
    Geniet ervan en maak er een gezellige en mooie week van!