Woensdag 2 maart 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Woensdag 2 maart 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Woensdag 2 maart 2016

02 Maart 2016 | Spanje, Benidorm

De temperatuur stijgt vandaag om 10 uur was het al 21 graden nu rond half vijf is het 25 in de schaduw. De nachten zijn fris in de caravan ongeveer tien graden.
Maar strak blauwe luchten. Na ons dagelijks ritueel in de ochtend op pad, de oude stad, die als een pukkel aan benidorm vast zit en omgeven is door de zee grotendeels, onveilig maken.
Alle zijstraten, kleine steegjes bekeken bij toeval vonden we een pedicure. Met mijn kunstknie is dit een van de dingen die ik zelf haast niet kan. Dus is een pedicure een uitkomst. Nu is dit in frankrijk al een feestje vergeleken bij nederland maar hier is het een aanrader! Voor ieder met moeilijke voeten...
In de oude stad in een bar spaanse tapas gegeten, niet te vergelijken met de vorige keer.
Nu waren het kleine sneetjes stokbrood belegd en versierd tot kunstwerken.
La cava aragonesa een belevenis, leuk en erg lekker!
Nog steeds geen stoffenzaak gevonden voor wat quiltlapjes! Of gewoon ergens waar je garen kan kopen. Maar goed we hebben nog wat dagen. Wie weet wat we nog allemaal gaan doen.
Aan het einde van de dag een SLIGRO gevonden en bezocht.
Een oase aan spullen die nico in Rougeux in de keuken kan gebruiken, tja als je alles van te voren weet, dan neem je volgend jaar niets mee als we hier misschien weer naar toe gaan!