2 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu 2 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

2 Februari 2017

02 Februari 2017 | Spanje, Benidorm

Na gisteren een iets rustiger dag! Op het programma staat een copietje maken van een quiltpatroontje.
Op naar de internetwinkel, te voet. Stel je voor een piepklein winkeltje met rechts allemaal telefooncellen, nog uit het jaar kruik maar ze worden nog steeds goed gebruikt.
En links eerst de balie, waar je vraagt welke computer je mag gebruiken, vlak naast elkaar staan er tien computers, alle verbonden aan een printer, bij de balie.
Razendsnel gevonden, geprint en de kosten zijn een euro.
Een leuk iets als je zelf dus geen computer/printer hebt.
De winkel heeft het razend druk, met spanjaarden en buitenlanders. Via de Indoor Market, zo als het woord al zegt een overdekte markt, richting camping.
De indoor market is een kleine markt die tig stalletjes heeft en zich richt op de toerist, zeker de engelsen met allerlei glitter!
Her en der een koffie of eettentje tussendoor en twee of drie stalletjes met pie's!
Eenpersoonspie's zijn helemaal in dit jaar.
Na toch wel voor mijn doen, een flinke wandeling alles uitstallen voor de quilt.
Een salaldeschotel van sla, avocado, mango, tomaat en kipfilet er warm er overheen met een glas witte wijn.
Daarna in slaap gevallen! Dus quilten moet wachten tot morgen!
Nu een droge sherry uit de Jalon vallei, een fijne avond allemaal en tot morgen!

• 03 Februari 2017 - 08:36

Jan B.:

Niet alles wat in Telegraaf staat moet je geloven doch voor Benidorm worden temperaturen van 20 tot 22 garden C verwacht! Het wolletje kan uit.

• 03 Februari 2017 - 11:18

Na alle huishoudelijke klusjes is het nu inderdaad heerlijk weer!
    Bewolkt maar de zon komt door en de temperatuur loopt op.
    Over twee weken komen er gasten, nu plannetjes maken wat we allemaal gaan doen!