Maandag 16 Januari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Maandag 16 Januari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Maandag 16 Januari 2017

16 Januari 2017 | Spanje, Benidorm

Een drukke dag voor ons geweest.
Kwart voor acht de was in de machine, nieuwe machines die er langer over doen, dus boek mee.
Even voor negen hing de was aan de lijn, nog geen zon te zien.
Een kop koffie en de zon komt over de bergen heen.
Met Ans naar het Internetcafe, zij moest inchecken daar ze gaan vliegen van het weekend en wij hadden een copie nodig.
Een copie dat Nico met pensioen is. Binnen 5 minuten stonden we weer buiten en op naar de Med Market met Ans.
Een belevenis, Ans die o o o o o a a a a. Uit kon brengen niets nodig had maar van allerlei vond!
Wij hebben genoten, daar ze voor de zevende keer in Spanje is en veel weet over de produkten.
Zij zijn echte smulpapen dus een leuke ochtend!
Was gevouwen' en in de middag op naar het station, het bewuste papier ingeleverd met copie paspoort, foto en een ander formulier, na veel handen en voeten werk, werd het pasje aangevraagd.
Goed een heerlijke strandwandeling gemaakt, met een biertje op een terrasje met zicht op het duivenpleintje in het oude stad.
Zo een Torilla de patatas eten, een dikke pannekoek gemaakt van aardappelen, met ui.
Dit wordt vaak als tapas gegeten.
Een wit wijntje erbij en genieten, foto's komen erbij als het goed is! Fijne avond en tot morgen weer!

• 17 Januari 2017 - 09:21

Mark:

Wat heerlijk dat jullie zo genieten. Toch is het eerder een rentenier dan een man met pensioen.
    Maar ja, genieten blijft het.......daar in Spanje.......strak blauwe lucht. Het enige blauwe hier is van de kou!! Maar ook dat heeft zijn charmes.
    Biertje op een terras is hier warme chocolademelk en slagroom.......met een ijsmuts op dan wel te verstaan.

Blijf dus nog maar even genieten daar.......XXXX

• 17 Januari 2017 - 10:10

Nee hoor het is echt pensioen!

• 17 Januari 2017 - 19:29

Jan B.:

@Mark: het moet wel pensioen zijn. de rente is 0,03% als maximum. Dan zou je het kapitaal moeten weten om uit te kunnen rekenen om de bakker en de melkboer daarvan te kunnen betalen. Het gaat te ver om de jaarcijfers daarvoor hier te publiceren. Dat gaat alleen op al je presidente van de US wordt. De genoemde temperaturen maakt een ieder jaloers, maar de warme chocolademelk met of zonder slagroom smaakt het beste als het wat kouder is!