Dinsdag 15 maart 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Dinsdag 15 maart 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Dinsdag 15 maart 2016

15 Maart 2016 | Spanje, Benidorm

Nog even wat laatste weetjes, er werd regen voorspeld dus voor ons doen vroeg begonnen met de laatste loodjes.
Voortent schoon en eraf, alle spijkers natuurlijk eerst uit de grond!
We zagen er tegen op, maar half twaalf alles in de auto/caravan en schoon wat wil een mens nog meer.
We gaan zo doppen wegbrengen ( zie foto) bij een supermarkt in de oude stad, de opbrengst, kleine dop 0,04 en grote 0,06 doen ze in een potje. Als het potje goed gevuld is kopen ze er een aangepaste rolstoel voor kinderen voor.
Dus alle doppen werden bewaard en dit is de derde lading die we wegbrengen.
Goed nog wat foto's van het afbreken van de voortent, van onze verstrekker die we terug gaan brengen, en dan zijn we klaar.
( nog wel taart halen voor pasen en zeewolde)
Tarte de Benidorm is een stevige amandelkoek die gevuld is, dus die kan tegen de reis, bij de groothandel een paar besteld voor vandaag!
Nog even de oude stad in en genieten van de zee!

• 15 Maart 2016 - 19:18

Jan B.:

Pasen en Zeewolde? Waar blijven Nijkerk, Amersfoort, Gorssel, Baarn, Blaricum, Zandvoort, Amsterdam, Amstelveen en Badhoevedorp?

• 17 Maart 2016 - 09:16

Mark:

Vergeet hoevelaken niet!!
    En waar ligt Pasen?

Rijdt voorzichtig!! Doe kalm aan.

• 18 Maart 2016 - 08:53

Jan B.:

Sorry Mark. Ik dacht het Nijkerk was.