Vrijdag 4 maart - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Vrijdag 4 maart - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Vrijdag 4 maart

04 Maart 2016 | Spanje, Benidorm

Wat zullen we doen, in ieder geval niet ver weg! Nog een laatste keer achter de schroeven aan, niets, dus wordt het via internet bestellen en ergens laten maken.
Een was gedraaid, ik denk de laatste was hier, want de machine is toch wel anders als je eigen machientje.
Nootje loopt nu in en uit de caravan, en loopt steeds de route naar het huisje waar floor sliep, kijken of hij nog een bekende tegen komt..
We zoeken de schaduw op en een leuk boek en veel thee.
De campng loopt leeg, nu zitten we al op een hoek, waar niemand wil zitten.. Omdat de draai moeilijk te maken is met een caravan of camper.
Hier is onze caravan een mini vergeleken bij de rest.
We zitten nu te kijken wanneer we weer richting de kou gaan.
Gek hoor dat verschil.

• 04 Maart 2016 - 21:27

Jan B.:

vandaag rond 14:00 uur langs Langres gereden. Het dashboard liet 5 graden zien. misschien toch even een andere overweging maken?

• 05 Maart 2016 - 06:19

Thea:

Ik zou nog maar even lekker genieten van de warmte. Hier gisteren bijna de hele dag sneeuw!

• 05 Maart 2016 - 12:29

Nico heeft iets onder de leden, dus we hebben nog 11/12 dagen bij geboekt.
    Een buikgriep of zo, dus rustig aan, zitten veel buiten, in de schaduw.... Hoe mensen dat vol houden in de zon, is ons een raadsel.

• 05 Maart 2016 - 21:32

Thea:

Vervelend dat Nico iets onder de leden heeft,slim van jullie om rustig aan te doen en nog even te blijven.