Zondag 21 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Zondag 21 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Zondag 21 februari 2016

21 Februari 2016 | Spanje, Benidorm

Negen uur ontbijt en daarna naar de markt in Levante.
Rond twaalf uur hadden we 1/3 van de markt gezien, een leren tas, twee zonnebrillen en 5 haardingen. Haardingen daar kan je een staart mee maken, en allerlei knotjes, dus mooimaken....
Op de terugweg naar de caravan overal gymnastiek gedaan.
Overal in Benidorm, en andere plaatsen aan zee staan fitness toestellen, fel gekleurd voor alle leeftijden.
Dus geen glijbaan of zandbak voor quirine maar heng en strekoefeningen, ook de anderen genieten daavan!
De auto ophalen en in Albir, met z'n allen japans gegeten.
Een groot succes, kleine,hum, hapjes precies wat iedereen wil!
Maar ook proeven van de andere gerechten dat is spannend want dan hoef je maar een hap en dan weet je, de volgende ronde kies ik dat......of dat juist niet.
Na een uurtje rust, de afwas en op naar het strand, rennen, springen, vliegen, schelpen zoeken, slippers kopen.
Even een half uurtje fitness voor floor, julian en carlijn, de andere naar de caravan om de fruitmaaltijd klaarmaken en dan een spelletje en slapen......

• 21 Februari 2016 - 21:33

Jan B.:

in aanloop naar de autotentoonstelling van Geneve kwam Maseratie met een nieuwe, haar eerste SUV. Dit zal jullie intersesse waarschijnlijk niet hebben tot je de naam hoort: Levante!

• 21 Februari 2016 - 22:34

Nico:

Dat heb je goed ingeschat Jan, de nieuwe Volvo V90 heeft des temeer onze interesse.