Woensdag 3 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Woensdag 3 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Woensdag 3 februari 2016

03 Februari 2016 | Spanje, Benidorm

Vandaag een etensuitje... Op naar de engelse groothandel voor Expats, waar ze alles maar dan ook alles verkopen uit engeland!
Leuk en natuurlijk ook lekker met gemberkoekjes voor bij de thee, baked beans voor bij een eitje dat wordt een beetje engels deze week, niet gek in deze omgeving.
Daarna naar het Museo del Chocolate, Valor, in Villajoyosa.
Leuke stad, druk, maar de rondleiding is maar twee maal per dag in het engels (11.00 en 16.00) maar geen parkeerplek, jammer dachten we! Maar even voor de engelse groothandel een museum over noga gezien, dus terug en dat was reuze leuk, Turrones de Alicante, allerlei soorten noga en taart van amandel geproefd en gekocht.
Daarnaast zat een chocolade museum van Marcos Tonda, waar we met open armen werden ontvangen! Een vriendelijke mevrouw vertelde in het spaans over de chocolade, we begrepen er ook nog veel van. En met een tasje overheerlijke chocolade naar de camping.
De keuken in duiken voor een rijstschotel, kalkoen met tikka masalasaus uit de engelse groothandel!
Dan het boek uitlezen.....en nico gaat dan nog even naar de oude stad lopen, daar is ook een grote haven en via een omweg terug.

• 03 Februari 2016 - 20:18

Thea:

Jullie hebben je weer prima vermaakt vandaag! Super hoor.

• 03 Februari 2016 - 20:44

Zeker, morgen weer een tochtje naar het noorden, langs de kust!

• 04 Februari 2016 - 14:50

Johanna Verhoef-Den Uijl:

Nou, ik zie wel dat jullie het heerlijk hebben en ook erg lekker en gevarieerd eten. Leuk om af en toe te lezen en de foto's te bekijken.
    Hier alls ok, dus geen zorgen. Liefs van Johanna.

• 04 Februari 2016 - 15:23

Tineke:

Niet teveel lekkere dingen kopen en eten hoor, denk aan de lijn !!!!!!