Donderdag 28 januari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Donderdag 28 januari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Donderdag 28 januari 2016

28 Januari 2016 | Spanje, Benidorm

Vandaag besloten wat aan de voortent te veranderen. Dit ivm de jaarplaats die we hebben aangevraagd op de Distel in Zeewolde.
Dus op naar een campingzaak en een kastje gekocht met gastoestel, zodat we makkelijker voor meer dan twee personen kunnen koken. In elkaar gezet en uitgeprobeerd. Vanmiddag een heerlijk paella gegeten,door een hogere KW is de maaltijd zo klaar.
Niet gelopen,dus nico is nu even naar het strand aan het lopen om aan zijn kilometers te komen voor vandaag.
Nog even waar we ons over verbazen is dat de spanjaarden ook huisdieren hebben net als ieder land maar hier zijn ze zo groot als een postzegel. Onze kater,nootje, is een tijger bij die hondjes en poesjes vergeleken. Op deze camping zijn honden verboden, en poezen die buitenlopen moeten aangelijnd.
Dus schoon vergeleken bij andere campings in de buurt.
Als vergelijkingsmateriaal hebben we er deze dagen enkele bezocht, maar hebben nog steeds een beste keuze gemaakt!

• 29 Januari 2016 - 19:22

Thea:

Ik ben wel nieuwsgierig naar de postzegels!