Dag twee - Reisverslag uit Aimargues, Frankrijk van nellboersma - WaarBenJij.nu Dag twee - Reisverslag uit Aimargues, Frankrijk van nellboersma - WaarBenJij.nu

Dag twee

14 Januari 2016 | Frankrijk, Aimargues

De dag begon met een gaatje, de mover brak af, dat wil zeggen dat de caravan beweegt met een mover en die draait nu alleen maar rondjes, ipv recht uit of achteruit!
8.20 zaten we op de peage, 512 km staat op het programma.
De omgeving waar we inrijden lijkt heel veel op corsica,droog,ruig, olijfbomen,wijngaarden en riet!
Wat we misten waren de kastanjebomen en de wilde zwijnen.
De pyreneeen inzicht, schilderachtig mooi met een bomenrij die je graag zou willen vastleggen.
Voor ons bergen met sneeuw, wat glimt in de zon!
Links de middenlandse zee oftewel de golf du lion!
Agaven zo groot, erg mooi
10.42 de grens over het landschap veranderd, een peage met alleen vrachtwagen en af en toe een toerist!
Gegeten in Penedes heerlijk eerste spaanse maal.
Hoe meer we naar het zuiden gaan hoe warmer het wordt, zit dit buiten in een tshirt te schrijven!
Een wandeling gemaakt naar het strand, geweldige rotspartijen oranje/bruin ruig water en een srand bestaande uit allemaal ronde stenen! De stenen met gaten gaan mee voor een creatieve uitspatting!
De camping is geweldig mooi, rustig,schoon, je hoort de weg maar dat is alles! Aan het strand dus op de terugweg wordt deze zeker weer aan gedaan!

• 14 Januari 2016 - 21:42

Tineke En Johan Petersen:

Dat gaat toch lekker snel, jullie zitten nu al in Spanje, geniet van het mooie weer, hier regent het de hele dag en morgen natte sneeuw en andere ellende. morgen verder, ben benieuwd waar jullie dan al zitten, goede reis weer, slaap lekker gaat het goed met Nico, het is best veel en ver rijden, maar hij draait zijn hand er niet voor om, vindt auto rijden nog steeds leuk ?????'tot morgen T en J.

• 15 Januari 2016 - 19:23

Johanna :

Ik geniet met jullie mee.
    Ik heb vanochtend in de zon op de weg en door het bos gelopen. Ook heerlijk......