6 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu 6 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

6 Februari 2017

06 Februari 2017 | Spanje, Benidorm

Vroeg op, lekker de eerste onder de douche, de hele camping slaapt nog na gisteravond.
Het was noodweer qua wind! Enfin daar verander je niets aan.
Nu een stralende zon lekker de caravan weer gedaan, tja met een kat herhaald dit zich iedere dag.
De bovenramen wijd open, lekker luchten. Nou dat vond Nootje ook een goed idee, het raam boven de keuken hup hup er uit.....
Toen hij op de voortent ging lopen kon Nico hem nog net bij zijn lurven pakken.
Vond Nootje minder, want die dacht meteen mislukt, jammer!
Dus of minder ver open zetten of het hor ervoor doen....
Nico loopt een stuk, richting oude stad en ik pak eerst een manderijn... En bekijk waar ik zin in heb!
De zon zat een beetje achter de wolken, maar het was zalig leesweer.
La Vila Joiosa/ Villajoyosa bezocht, althans de oude stad met de veel kleurige huisjes,mooie oude stadskern met restanten van de stadsmuur.
De opvallende kleurige gevels werden vroeger door de vissers gebruikt om de weg naar huis terug te vinden in het donker.
Even aan het zeer rustige strand gelopen. Dit plaatsje is echt Spaans en dus aantrekkelijk!
Zo een hapje ,een fijne avond en tot de mail van morgen.