5 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu 5 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

5 Februari 2017

05 Februari 2017 | Spanje, Benidorm

Een bewolkte dag, regen, jammer!
Na het ontbijt hield het op, dus Guus vroeg meteen zullen we naar La Nucia /Polop gaan naar de rommelmarkt/groente markt.
Tuurlijk, schoenen aan en we vertrokken.
Het was er rustig, weinig kraampjes......vond het meevallen.
Maar het werd weer donker in no time en waaien, windkracht 6/7 en daarbij regenen.
Als echte hollanders, gewoon verder gaan op de markt....
Kilo citroenen voor 0.50 en kilo manderijnen voor een euro.
Niets afwegen gewoon het is wel goed.
Beide vast vanochtend vers van de boom geplukt, zo stevig en zalig!
Meteen een citroen op de paella gedaan en manderijnen gegeten.
En een mat voor in de caravan.
Een mat voor bij de deur, lekker groot en zacht, Nootje vindt dit in ieder geval een goed plekje om te liggen.
Tijdens de maaltijd heeft nootje toch een plekje gevonden waar hij de wind erg lekker vond ruiken. Dus die ging de hort op!
Nu thee met Bolachas de Manteiga, of tewel earl grey met een roomboter popje,speciaal voor het aanstaand caranaval.
Zo de afwas die nog wacht en het boek!
Fijne zondag verder en tot de volgende mail!

• 05 Februari 2017 - 20:31

Je hebt vergeten te vertellen, dat je de buurvrouw op weg hebt geholpen om ook zo'n reisverslag te maken! Bedankt voor de hulp en het recept voor de paella!!!

• 05 Februari 2017 - 21:00

Sorry buurvrouw, maar dit verslagwas al af!
    Blij dat het is gelukt!