Woensdag 10 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Woensdag 10 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Woensdag 10 februari 2016

10 Februari 2016 | Spanje, Benidorm

Een grauwe ochtend maar ruim 18 graden dus lekker.
Op pad richting Guadamar del Segura, maar de eerste stop was het vliegveld Alicante.
Even kijken waar de aankomsthal is en waar alles is, zodat het volgende week gemakkelijk te vinden is.
We dachten een strip te vinden in de woestijn, maar niet een modern gebouw met veel politie ,heel veel .....met zwaar geschut.
Na het vliegveld, langs de zoutvlakten, zoutbergen en vele flamingo's, indrukwekkend, zout heel veel zout.
Op naar Guadarmar, ( het zout van hier is gewoon bij AH in nederland te koop, beetje roze( door de flamingo's?????))
hier een markt bezocht welke een stuk minder gezellig is, als bij ons camping in de buurt.
Door een park gelopen, waar ze mozaikbanken hebben die erg aan Barcelona doen denken, idee gepikt van Gaudi!!
Vandaar naar Marjal een camping waar we eerst ons oog op hadden laten vallen. Nou wij blij, mooie camping, maar niets in de omgeving, lopend dan, geen winkel alleen dor land.
Dus was onze tweede keuze toch de beste!
Daar een haring gegeten op een bijeenkomst van veel nederlanders! Niets voor ons, via een andere route weer naar de camping.
Wel was het nog warmer als hier, maar verder geen optie voor een vakantie!
De ene foto is bij het vliegveld genomen en de andere is voor freek, op de markt allemaal mutjes!

• 10 Februari 2016 - 21:02

Bregje :

Fijn dat jullie camping beter bevalt! En al die politie maakt het wel spannend op het vliegveld!

Mark:

Leuk om jullie reis zo te kunnen volgen! Blijf nog maar even! En geniet! Hier was het vanmorgen drie graden en het gras kraakte onder de voeten!