27 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu 27 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

27 Februari 2017

27 Februari 2017 | Spanje, Benidorm

De dag heel ijverig begonnen, lucht uit de luchtbedden, schuieren en weer netjes in de dozen, kussens, dekbedden enz.
Alles weer op zijn plekje in de caravan.
De aanbouw schoongemaakt en de binnentent.
Ook die weer netjes in doos en zakken gedaan, andere wand er weer in.
En binnen begonnen met de ondervakken te vullen....
Rond 13.00 werd het te warm, dus morgen verder, heerlijk douchen na harde werken...
Morgen komt de voortent aan de beurt, leeghalen en alles een plekje geven.
Zo doen we iedere dag wat..
Die bloedregen, oftewel roodzand uit afrika, zal wel even tijd kosten om dat van de voortent af te krijgen....
De eindeloze grote flessen water van 5 liter, als ze leeg waren gevuld met kraanwater ( water met bleek) gaan nu stuk voor stuk weg...
Zodat tegen de tijd dat we vertrekken het een kwestie is van pootjes indraaien en nootje in zijn huisje en rijden maar.
Zo nog even van de zon genieten!
De auto gewassen, nou het ziet er niet uit, dat voorspeld wat ....voor de voortent.
De bestellingen gekocht die iedereen geplaatst had...
En natuurlijk sinaasappels, die waren op, maar zolang we hier zijn, moeten die iedere dag op tafel, om jullie een idee te geven.
Zes stuks wegen twee kilo! Dus heerlijke sapbommen.
Geen straf, de restjes worden opgemaakt dus eerst een heerlijk glaasje port en we hebben het vaak over het rare weer van hier.
Dat vinden de spanjaarden ook hoor. Maar vandaag twintig graden en vast meer in het zonnetje.
Een fijne avond en tot de mail van morgen!

• 27 Februari 2017 - 16:15

Jammer dat jullie al gauw vertrekken. Ik had nog wel een paar ideetjes.....
    Maar, vrijheid blijheid.

• 27 Februari 2017 - 16:19

We hebben deze week nog, dus een leuk ideetje kan altijd!