25 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu 25 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

25 Februari 2017

25 Februari 2017 | Spanje, Benidorm

Alles laten zien wat je in twee jaar hebt bezocht, dat lukt niet.
Maar geloof me Breg en Freek zijn moe....
Na een rustig ontbijt, naar de internet winkel een uitdraai maken voor morgen. De vlieggegevens!
Daarna naar de oude stad van Benidorm, alle straten door gelopen, de punt( uitkijkpunt) bezocht, churros gegeten, ons vergaapt aan de mensen massa.
Een drukke Kalverstraat is er niets bij.
Langs de kust naar Gata de Gorges waar we hadden gereserveerd via facebook voor de middag.
Iedereen heeft genoten van Casa Parra.
Op de camping een grote fruitsalade als avondhapje, van aardbeien, papaya, custardappel en kaki!
Een drankje van het een of ander erbij en klaar!
De koffers zijn gepakt, wat over is, wordt in dozen gedaan om mee naar Rougeux te nemen.
Want morgenochtend is het weer vroeg op pad naar Alicante!
Een fijne avond en tot de mail van morgen weer!

• 25 Februari 2017 - 19:53

Bregje :

Ja moe zijn we zeker. Vier drukke dagen en morgen weer naar huis. Was super gezellig en leuk om te zien hoe jullie het hier hebben!
    Liefs Bregje

• 25 Februari 2017 - 20:06

Astrid:

Ja geweldig hè wij hebben ook zo genoten.
    Onze voorstelling was toch anders dan dat het daadwerkelijk is en zijn ook heel blij dat we alles met eigen ogen hebben kunnen zien.