13 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu 13 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

13 Februari 2017

13 Februari 2017 | Spanje, Benidorm

De dag begon met een zandregen, de auto, tent, caravan en de rest alles lichtgeel. Dus na de boodschap, de auto een douchebeurt.. De rest komt wel een keer tzt.
Op zo'n dag heb je zin in een warm hapje tussen de middag en komen er allerlei kleine klusjes aan bod.
Op onze tent zitten ook hele strepen fijn geel zand, net of iemand met klodders zand heeft gegooid en dat is dan uitgelopen met water!
Enfin een rustig middag en plots twee uurtje zon, dus gauw een boek erbij. Nu is de wereld weer grijs en vallen de eerste kleine spatten weer. Nootje dacht, haha jullie een portje dan probeer ik er gauw vandoor te gaan, achter het keukentje tussen alle lagen plastic, net een gaatje voor onze kat.
Het portje uit de Jalon Vallei blijft geslaagd.
En een lekker hapje in de deuropening, zo rond etenstijd, daar trapt hij gelukkig nog altijd in.
Hij is weer binnen, en de regen valt gestaag.
Fijne avond en tot de mail van morgen!

• 14 Februari 2017 - 08:36

Mark:

Jullie hebben toch ook wel ongelooflijk pech met het weer!!
    Mag de temperatuur goed zijn, op zand en regen zit je niet echt te wachten......
    Dapper, dat ook......maar gelukkig ook leike dingen om te doen en te kijken.....mooie natuur.....