12 Januari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu 12 Januari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

12 Januari 2017

12 Januari 2017 | Spanje, Benidorm

Een nieuwe dag, nieuwe belevenissen.
Eerst achter de wifi aan, nou meneer had nog niets gedaan, misschien vanmiddag, mooi niet, dus morgen weer!
Vandaar naar het station, mijn papieren ingeleverd, geen probleem, vier euro betalen en over een week of tien dagen kan ik het pasje ophalen.
Oke
Nico moet een een papier kunnen overhandigen dat hij met pensioen is! Dus dat wordt lastiger, ipad, copie, internetshop enfin we zien wel wat we hier mee doen.
Goed naar de Med Market, soort groothandel, maar lijkt echt niet op een Macro of Sligro.
Daar onze inkopen gedaan voor een paar dagen... En de middag ach maar weer stoeien met het snoer van de schotel! En de schotel!
De plaats veranderd van de schotel, het gaat de goede kant op maar .....morgen gaan we weer verder.
Krantjes lezen, boek lezen en Nootje vermaakt zich prima in en rond de caravan, net een klein hondje! Een nieuw halsbandje, want ook dat kan je bij de groothandel kopen!
Zo een kop koffie en een restant spaanse notentaart.
Een rustige dag met veel zon, het wordt minder zeggen ze dus nog maar even van genoten , allebei al aardig gekleurd.
Nog een fijne avond slaap lekker en tot morgen weer!