8 januari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu 8 januari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

8 januari 2017

08 Januari 2017 | Spanje, Benidorm

Heerlijk geslapen, maar een frisse start van de dag, 8 graden, nu rond half elf is de zon er en weer lekker.
Na een ontbijt en een afwas van twee dagen, begonnen met het doorrijgen van een kerstquilt, het gewonnen pakketje!
Als het geregen is kan ik met quilten beginnen. Goed begin van de vakantie, eerste boek is uit.
Ik hou toch het meest van papieren boeken, de anderen lezen met een Ereader, geen werkt! Dus moeten ze eerst iets zoeken om het te repareren.
Ach iedereen heeft wel iets, wij hebben vorig jaar de mover gehad, en nu onze schotel! Freek en Julian hebben die mooi gemaakt op het dak en soms als we geluk hebben dan werkt het, als er geen boom/paal of iets anders in de weg staat!
Dus Cees, een van de bende van zes, zag een schotel, een losse, te koop bij malle pietje, je raadt het al, wij hebben nu een schotel maar geen snoertje.
Nu maar de markt zoeken naar een snoertje en een kraam met heerlijke sinaasappels! Tot avond dan komt de rest van de dag!
De markt was zo druk dus naar de Masymas, spaanse supermarkt, stokbroodje,kaas enz gehaald en een heerlijke lunch gehad,iedereen druk met de voortent, nou wij eerst lekker eten!
Daarna de voortent, zeil eronder vanwege het gele zand.....
Binnen no time is alles geel als je niet uit kijkt.
Tafel en Nootje zijn verblijf en de gordijnen opgehangen.
Gekke mensen kom je voor de zon en als eerste hang je de gordijnen op.
In de zon 25 graden en in de caravan 20 scheelt, dus Nootje smelt niet!
Geen snoertje maar morgen is er weer een dag, dan gaan we op snoertjes jacht en een zeil voor op het zeil, oftewel een dik pak grondzeil! Goed afgezet met spijker haringen, zodat morgen Nootje ook in de voortent kan.
En als we zin hebben de slaapplaats voor de gasten eraan zetten, een uitbouw aan de achterkant.
Foto volgt als het er aan zit.
Zo nu wat drinken. Flessen water van 5 liter en 8 liter dus we kunnen er even tegen.

• 08 Januari 2017 - 10:43

Bregje En Freek :

Hahaha het zal ook eens niet met de schotel