6 januari 2017 - Reisverslag uit Nîmes, Frankrijk van nellboersma - WaarBenJij.nu 6 januari 2017 - Reisverslag uit Nîmes, Frankrijk van nellboersma - WaarBenJij.nu

6 januari 2017

06 Januari 2017 | Frankrijk, Nîmes

Half negen vanochtend vertrokken naar Villa Nova, net onder Barcelona.
We begonnen met problemen, nootje vertrok even na zevenen en ging de camping verkennen, hoe we ook riepen hij kwam niet terug!
Gelukkig even voor achten kon Nico hem in zijn nekvel grijpen!
Anders waren we daar nog een nacht gebleven!
Een prima reis gehad, elke km werd het warmer! Nu net 16 graden, heerlijk blauwe lucht zonder wolken.
We kijken uit naar morgen, alles kunnen uitpakken en de tent opzetten! Deze camping is geweldig mooi, met een drankje krijg je een code, geen straf, een spaanse witte wijn of rode wijn!
Zo lekker uit eten, maandag gaan we pas in de keuken staan!
Morgenavond is het Chinees! Ja, in Benidorm is het heerlijk Chinees eten, Floor en de kinderen kunnen dat beamen.....
De route naar hier vonden we heel anders als vorig jaar!
De olijfbomen, heb er nog maar een paar gezien maar wijnranken, erg veel! Bergen met sneeuwtoppen! Maar de warmte is toch wel erg heerlijk, een broodje eten in de zon, zelfs al het idee dat ik wat verbrand ben.
Maandag kunnen we pas wifi kopen dus de volgende dagen zijn pas maandag te lezen.
Eet smakelijk zo en tot de volgende mail

• 08 Januari 2017 - 09:47

Mark:

16 graden!!!! hier zijn de ijzer onder om niet op ja gat te vallen.!!!!
    gelukkig vriest het niet meer, maar glad is het nog wel.
    heerlijk deze reis naar de hitte........geniet ervan...........
    liefdevolle groetjes