4 Maart 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu 4 Maart 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

4 Maart 2017

04 Maart 2017 | Spanje, Benidorm

Ik zal deze laatste dag wat kort maken.
Na een nacht met heftige regenbuien en storm.
Vertrokken en het begon te regenen, druppelen, heftig, hagel, minder erg, enfin bij Dijon hield het op.
Op dat moment kregen we een klapband, dusdanig dat een deel van de zijkant eraf is van de caravan.
De bedrading hangt los. Enfin. Gebeurde net na een tankbeurt en een rustperiode, en de banden nog gecontroleerd!
Goed, de auto, Nootje en wij hebben niets, behalve de schrik.
Met allerlei mensen bellen, eerst kwam er een waarschuwings auto en daarna een sleepauto.....
Maar de caravan koste toch wel moeite om die op de sleepauto te krijgen...
Wij er achteraan weer terug richting Dijon.... In een gat werd hij uitgeladen... Maandagochtend kunnen we de caravan leeghalen en daarvan komt er een wagen hem ophalen om naar de Dealer te brengen voor reparatie..
Dat was het einde van de tweede keer overwinteren.
Ik wens iedereen een fijne avond en zal een foto plaatsen hieronder van de caravan! En tot een volgend avontuur!!

• 04 Maart 2017 - 21:44

Wat een waardeloos eind van de vakantie! Maar ja, kan gebeuren. Gelukkig zijn jullie met de schrik vrijgekomen. Neem lekker een borreltje en ontspan. Had veel erger kunnen zijn.
    Groetjes en slaap straks lekker in je eigen bed!

• 04 Maart 2017 - 22:17

Bregje En Freek :

Vervelend einde van een goede vakantie maar gelukkig mankeren jullie niets.
    Slaap lekker in je eigen bed!

• 05 Maart 2017 - 15:16

Wil:

Dit is schikken. Gelukkig hebben jullie niets.

• 05 Maart 2017 - 16:25

Mark:

Nou, jullie zijn gelukkig nog heel! Wat een schrik.........en wat een naar eind van een rare vakantie. Nu hebben jullie toch wel alles gehad........wat hierboven al staat......een borreltje.....uit een glas met twee oren!!
    Blij dat jullie nog leven!
    En jullie zullen zeker blij zijn weer thuis te zijn.
    Helaas weer een hoop geregel voor dit weer klaar is.....sterkte!!

• 05 Maart 2017 - 20:31

Jan B.:

Een nare afsluiting van 2 maanden op stap te zijn geweest. Wij zien dit bericht op onze hotelkamer in Beieren waar gisteren Rainer's 60ste werd gevierd.

• 05 Maart 2017 - 20:39

Fijne avond jullie twee in Beieren