2 Maart 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu 2 Maart 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

2 Maart 2017

02 Maart 2017 | Spanje, Benidorm

Op het allerlaatste grondzeil na ( het waren er drie) is alles ingepakt, schoon en weer gereed voor een volgende keer!
De bloedregen van de voortent was het meeste werk.
Gelukkig met de zon erbij is alles ook zo weer droog.
De wifiversterker is verplaatst naar Ans en Guus.
Kunnen die er gebruik van maken, wel zo fijn.
Nootje vindt het heel apart want eerst was het de hele caravan en nu af en toe alleen het slaapgedeelte..
Eerst kon hij onder de bedden komen en daar van alles uithalen, maar dat is nu weer gevuld, zelfs geen ruimte meer voor Nootje.
Dus zo betalen en dan kunnen we morgenvroeg vertrekken.
Daar we hebben gekozen voor Best Deal, een vaste prijs kan er nu al worden afgerekend, scheelt weer tijd...
Want de elektra moet opgenomen worden.... Sta je bij de receptie voor bij de ingang, dan gaat er een auto naar de meter en die meneer controleert het gebruik.
Alleen de eerste weken, nou ja tot half februari hebben toch veel gebruik gemaakt van de kachel, dus afwachten...
Onze wifi ontvangst is niet zeker onderweg. De eerste nacht dachten we in Boulou te slapen en de dag erna thuis.
Maar wie weet....kan zomaar anders worden.
Een hapje gegeten, de spiegels zitten op de auto en de laatste dingen in de caravan.
Morgenochtend gaat om acht uur de elektra eraf.
Dus we hopen om half negen ongeveer weg te rijden.
Een fijne avond en tot de volgende mail, wanneer???