22 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu 22 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

22 Februari 2017

22 Februari 2017 | Spanje, Benidorm

Vroeg het bed uit, ontbijten en de deur uit opweg naar het vliegveld in Alicante.
Astrid en Cees zijn ingecheckt en Breg en Freek zijn onderweg.
9.50 land hun vliegtuig. Zelfs de breipennen mochten mee maar Freek moest zijn naam laten veranderen......daar die anders in het paspoort staat.
Gelukkig wisten ze dat, dat die kans bestond.
Een drukte van jewelste op het vliegveld, maar rustige drukte!
Tegen half elf kwamen Freek en Breg eraan, ze moesten wachten op hun koffer! Vandaar dat het even duurde.
Alicante in en zij hebben daar ontbeten aan het strand/haven.
Alicante in, leuke tocht door de stad, het Carnaval museum kwam ook aan bod net als een mooie basiliek.
In de middag een Tapas hapje bij D'Tables.
En via de Mercadonna, boodschapjes gedaan, naar de camping.
De aanbouw voor meer ruimte! Na veel gedoe, staat de aanbouw, maar de binnentent in de aanbouw heeft iets meer touwtjes nodig om hem mooi strak te krijgen!
Leuk werkje voor Rougeux!
Mooie wollen deken op de grond, en nu de luchtbedden.
Fantastische bedden maar je moet ze kunnen opblazen....wij dachten ach als je banden kunt opblazen van de auto moet een lichtbed ook lukken.
Mooi niet!!!
Dus met zijn drieeen naar de Chinees ( de winkel van Sinkel)
In de hoop dat die iets heeft, anders een kampeerwinkel.
Wie weet waar ze mee terug komen..
Maar slapen zullen ze goed vannacht!
Dus dit wordt straks nog aangevuld.
Tuurlijk had onze Chinees een goede pomp voor de luchtbedden.
Het zijn dikke luchtbedden, net een matras, dus bedden opgemaakt en na een lichte maaltijd en een spelletje jokeren de bedden opgezocht.
Ik ga nog wat plannetjes uitwerken voor de volgende dagen.
Fijne avond en tot de mail van morgen.

• 22 Februari 2017 - 21:16

Jan B.:

Mag ik hieruit opmaken dat Freek eigenlijk Frek heet? Hetgeen voor mij geen probleem is.