Maandag 20 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Maandag 20 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Maandag 20 Februari 2017

20 Februari 2017 | Spanje, Benidorm

De trouwdag van Astrid en Cees, wat uitgebreider ontbeten, een spelletje gejokerd en daarna in de auto.
Een tocht gemaakt langs de kust, richting noorden.
Calpe en daarna Moraira, het St.Tropez van dit stuk kust.
Moraira bekeken schitterend, de zee, de bloemen, de vergezichten, de huizen werkelijk mooi om te bezoeken.
Bij Brasserie Vivaldi koffie gedronken buiten in de zon bij het strand, met een cheesecake erbij.
Taart in een pindakaaspot, het einde met vers fruit.
Zeker een aanrader als je in de buurt bent!! Ook de maaltijden zien er perfect uit!
Richting Camping via een chinese winkel voor breipennen, allerlei soorten maar niet de juiste! Wel andere dingen gevonden die heel handig zijn.
Chinese winkels zijn zo als vroeger de winkel van Sinkel waar alles koop is..
Daarna een Russische kerk bezocht, althans de entree, daar was een hek geplaatst wat ons verder beletten om binnen te gaan.
De torentjes zijn van goud en de kerk op zich is van hout gemaakt, log cabin idee.
Hier een bijenwas kaarsje aangestoken...
Nog even genieten van de zon voor we zo naar Albir gaan om bij de Roemeen te gaan eten.
Daarna even bespreken wat Astrid en Cees nog willen zien/doen.
Zo de krant, de Infokrant wordt bezorgd, wat een service! Cees had een extra exemplaar voor ons meegenomen.
De laatste nieuwtjes over de omgeving!
Vanuit hier wat vroeger als anders, een fijne avond en tot de mail van morgen!