3 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu 3 Februari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

3 Februari 2017

03 Februari 2017 | Spanje, Benidorm

De dag begon vroeg, vandaag. Nootje vond dat het tijd was om op te staan...Daar we gasten krijgen over veertien dagen bij de Balie van de camping een La Suita gereserveerd voor ze.
Een minihuisje op de camping.
Wat boodschappen gedaan en voorbereidingen getroffen voor een paella. Onze buurvrouw is vandaag alleen, haar man is vissen in het stuwmeer. Dus een eter meer vanmiddag.
Gezellig zitten kletsen over het uitgestelde jazzconcert, ons etentje bij de roemeen ( een nieuw restaurant wat we morgen gaan uitproberen) en over onze trip naar Alicante.
De droge spaanse wijn paste er goed bij!
Wat rusten en het boek gepakt ( voor ik ga slapen) en weer geen quilten. Wie weet morgen, een fijne avond en tot een volgende mail.

• 03 Februari 2017 - 21:46

Mark:

Gaat bij jullie de temperatuur omhoog, hier gaat de winter nog even van zich laten horen/voelen.
    Leuk dat jullie genieten van deze overwintering........ik ga morgen de eerste zaadjes planten voor de tomaten.....binnen dan wel. Het aanrecht is deels weer even voor mij!! De lente riebelt, dat wel.......ook wij genieten.....ook van je verhalen......
    Liefs xxxxx

• 04 Februari 2017 - 12:23

De droge lucht, af en toe de zon, aangename temperatuur, ja daar doen we het voor.
    Als je in Rougeux bent, is er altijd wat te doen de hele dag.
    Hier ook maar dat is vakantie.....