19 Januari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu 19 Januari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

19 Januari 2017

18 Januari 2017 | Spanje, Benidorm

Alvast een blik over het verhaal van morgen!
Ons plannetje is letterlijk en figuurlijk in het water gevallen!
Vanaf twee uur vannacht heeft het geregend, harde regen,onweer,bliksem,donder,windstoten al met al heftig weer dus.
Het schijnt dat we het ergste hebben gehad, nu is het alleen heftige regenval en een flinke wind. Onze plek bied ons veel bescherming aan alle kanten. Dus een pyamadag met veel kopjes thee.
Vanavond wordt het vervolgt!
Dat we het gehad hebben was een illusie, hagel van een halve cm, heftige regen, windstoten enfin, als het even rustig is, dan halen we warm water om af te wassen.
De schotel weer overeind zetten, die moet weer gericht worden.
Hij staat maar dat richten kost tijd, en dan gaat het weer regenen.
Wat een gedoe!
Maar heerlijk zitten quilten, beetje uitproberen met de machine.
Kacheltje lekker aan, een heerlijke visschotel gegeten met allerlei groente. Nico's eigen gemaakte ovenschaal wordt veel gebruikt!!
Nooit gedacht dat we het mini oventje zoveel zouden gebruiken.
Weer verder met het puzzelen met de stof.
Fijne avond en hopelijk een rustige nacht hier! Tot morgen
Nog wat foto's, het weer is in de war, 2 cm dik hagel overal, morgen maar eens kijken of er schade is!