11 januari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu 11 januari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

11 januari 2017

11 Januari 2017 | Spanje, Benidorm

Een mooie dag, vannacht kwamen er warme winden uit het zuiden, dus onder de zestien werd het niet vannacht.
Vandaag zou een dag worden vol kleine klusjes, een fles spoelmiddel ruilen en spijkerharingen halen, bij de wifi meneer toch maar een versterker gevraagd. Maar dat hebben ze morgen pas klaar, dan snoertje!
Goed een verlengsnoer voor de oven gekocht.
Deze vakantie bestaat voor een groot deel uit snoertjes die niet werken, er niet zijn en als ze er zijn te kort zijn.
Maar ach dat zijn kleine probleempjes.
Van de zon genoten, met een goed boek en vanmiddag op pad naar een station, ja de trein.
Nou onze tomtom zei in Finistrat zit een station, klopt, maar een zonder loket, dus terug naar Benidorm, op zoek naar een station, staat niet in de navigatie, valt net buiten de stadsplattegrond...
Maar gevonden en formulieren gehaald. Ingevuld, morgen een copie van ons paspoort laten maken en ales inleveren.
Bij het zelfde station, dan krijgen we voor vier euro een pasje, dat je hele leven geldig is... En kan je voor half geld met de trein.
Via een machine moet je dan een kaartje kopen en bijvoorbeeld een retour Alicante is dan 3.80 nou we gaan het beleven.
Natuurlijk nog geen tv, nog een dag proberen en dan geven we dat op.
Vanavond iets uit het oventje en dan een boek en een kop thee.
Het wordt fris, dus de caravan in, fijne avond en tot morgen weer!