10 januari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu 10 januari 2017 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

10 januari 2017

10 Januari 2017 | Spanje, Benidorm

Een rustig dag, beetje fris vanochtend en bewolkt, maar goed weer om iets aan de voortent te doen!
De keuken neergezet en de oven, zo ook gebeurd, alles gaat in een slakkengang! Vanochtend heeft nico een tochtje oude stad gemaakt, brood, beleg, krantje, snoertje hum van allerlei meegenomen. Ik heb de ochtend doorgebracht met quilten.
De quilt is niet groot, maar een lekker stuk is gequilt.
Maar jullie raden het al, na veel proberen, aansluiten op een andere schotel, geen tv.
Wij zijn natuurlijk niet de enige, dus morgen komt er een meneer, en die komt raad geven.....hopelijk begrijpen we het!
De uitbouw komt een andere keer, alles op zijn tijd, maar zie de foto, die komt aan de zijkant van het keukentje tot aan de heg ruim ander halve meter naar achteren!
Zoals ze hier zeggen, de engelsen kan je ntdekken aan hun schotel die is minstens 1,5 tot 3 meter groot en de nederlanders hebben een beschaafde schotel, daarom doen ze het niet.
Eens kijken wat we zo gaan eten, dat is elke dag een verrassing!
Fijne avond tot morgen!