5 januari 2017 - Reisverslag uit Nîmes, Frankrijk van nellboersma - WaarBenJij.nu 5 januari 2017 - Reisverslag uit Nîmes, Frankrijk van nellboersma - WaarBenJij.nu

5 januari 2017

05 Januari 2017 | Frankrijk, Nîmes

Aangekomen op de camping Domaine de la Bastide, Nimes!
Een mooie route gehad onderweg, van min 3 naar plus 8 om 16.30, dus het goede weer tegemoed!
Blauwe luchten met een kleine wolk, enfin tevreden!
Dit rijdt heel anders, samen rijd je harder maar heel relax om zo de vakantie te beginnen.
Gisteravond al goed begonnen met een borrel en heerlijke maaltijd met zijn zessen en een beetje wurmen met alle caravans op het terrein voor het huis! Maar iedereen heeft lekker geslapen, daar gaat het om.
Deze camping heeft overal cirkels waar je kunt staan, pootjes uit, aan de auto. Morgen pootjes in en weer op weg!
Fijne avond, het waait te hard, dus gauw een rood wijntje en een fijne avond allemaal!

• 06 Januari 2017 - 10:56

Jan B.:

De kou trotserend zaten Barbara, Floor, Merel, Junior, Julian, Carlijn, de toen bijna jarige Quirine en ik gisteravond aan de keukentafel te proosten op jullie reis en de komende verjaardag. De kinderen een chateau Coca Cola, de volwassenen een stevig glas rode Spaanse om vast vooruit te lopen op jullie eindbestemming

• 06 Januari 2017 - 17:26

Hier heerlijk 16 graden om 17.00 het begint goed!