Dinsdag 8 maart 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Dinsdag 8 maart 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Dinsdag 8 maart 2016

08 Maart 2016 | Spanje, Benidorm

Op zoek naar de quiltwinkel, leuk. Eerst de afwas, daar de winkels pas om 10.00 open gaan. Met de auto naar het centrum en naar de parkeergarage in de Mercat, boven de spaanse markthallen.
Op plek 1039, lijkt wel of we die gereserveerd hebben, auto neet zetten en de tocht begint.
De straat zo gevonden,geen probleem nr.55 ook geen probleem alleen leeg geen quiltwinkel....
Mijn spaans is niet zo goed maar ik begreep we moesten terug lopen tweede straat rechts en daar zat Rosa Luna, misschien bij verhuizing van naam veranderd??
Rosa Luna gevonden, een bloemenzaak, ik naar binnen leg uit dat ik een quiltwinkel zoek. Nou die is er mee opgehouden en per 1 april trekt Rosa Luna in dat pand.
Mevr. Van quiltwinkel woont ook niet meer in Benidorm.
Jammer, dus ondertussen alle zijstraten van het centrum doorkruist, leuk, mooi zeker voor een stad!
Nu volgende missie, naar een Farmacia voor Refelx Spray! Voor de spieren, schijnt een wondermiddel te zijn! Dus meteen de nodige spray's gekocht voor onze bestelling.
Ja en dan, dan wil je koffie aan de boulevard San Pedro bij Cafeteria Pasteleria. Koffie bij het strand met een tarta de Benidorm. Van genieten van de zon en de gekke mensen die langslopen, vandaag zijn dat er veel, heel veel.
Even rust op de camping en straks naar de Med Market, soort Sligro op zijn spaans voor oa. Koffie.

• 08 Maart 2016 - 14:16

Ank:

Wat jammer dat de quiltwinkel er niet meer is!!

• 08 Maart 2016 - 14:20

Ank heel jammer, had op de site leuke dingen gezien, maar het bestaat gewoon niet meer!