Zondag 28 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Zondag 28 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Zondag 28 februari 2016

28 Februari 2016 | Spanje, Benidorm

Vandaag de brocantemarkt bezocht in Benidorm, de spanjaarden zeggen de zigeunermarkt, wij zouden zeggen net het vroegere Waterloopplein!
Van mindere leuke dingen, tot erg mooi antiek, grappig om te bezoeken, de buit was een kleine bal van Peppa big, een tv figuur waar quirine helemaal gek van is.
Daarna naar de rommelmarkt in La Nucia, weer quirine die met een popje thuis kwam, weer van een tvfilm....
Na de lunch een rustpauze wat jokeren! En Floor met de kinderen zijn nog even gaan sporten op de fitness toestellen..
Nico en ik hebben het eten voorbereid,tafel gedekt zodat we zo kunnen eten. De dagboeken bijwerken en dan is de week weer bijna voorbij.
Morgenmiddag rijden ze met Nico weer naar Alicante en in de avond zullen ze weer richting slaapplek rijden.