Donderdag 11 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Donderdag 11 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Donderdag 11 februari 2016

11 Februari 2016 | Spanje, Benidorm

Na de afwas vertrokken naar Calp, om de flamingo's van vorige week wat dichterbij te bekijken.
Hele groepen staan, eten wat en staan weer rond te kijken.
Alles op hun gemakje.
Daarna door naar Pepe la Sal, een supermarkt vol specialiteiten.
Eerst een lading kranten mee.
Hier kennen ze ook zo iets als de Metro in Nederland. Voor zweden, noren, duiters, engelsen en nederlanders.
De eerste twee heb ik geprobeerd maar dat leest lastig dus ik hou het op engels, duits en nederlands.
De laatste nieuwtjes zijn in elke taal anders, hier haal ik de ideetjes uit voor de tochtjes die we maken.
Een middeleeuwse markt en volgende week een kunstmarkt er zijn leuke dingen te over!
Na een heerlijke bruine boterham, klinkt gek voor jullie maar in frankrijk is het stokbrood, dus bruinbrood is een gebakje.., even een rustpauze..hieronder alle kranten en ook een foto van de granaatappel! En sap van de granaatappel en een sinaasappel, allemaal uit deze streek! Heb er een glas bij gezet dan krijg je een idee hoe groot ze zijn!
De flamingo's, hopelijk goed te zien op de foto!

• 13 Februari 2016 - 16:58

Jan B.:

Na het verslag van 11 februari nog niets vernomen. Wij vragen ons af of de stroom is uitgevallen zodat er geen berichten meer verzonden kunnen worden? Inmiddels vanaf een te warme kasteelkamer - 22C - in Limburg.