Vrijdag 5 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Vrijdag 5 februari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Vrijdag 5 februari 2016

05 Februari 2016 | Spanje, Benidorm

Na wat huishoudelijke klusjes, die komen geregeld terug met een caravan, wat van de zon genoten.
Gisteren was het grauw en hier en daar een spat, vannacht koud dus vanochtend was het fris!
De kachel ging even aan, dus de klusjes waren geen straf.
Na 11.00 weer volop zon, buiten eten en vanmiddag nog een wandeling gemaakt langs de Playa de Poniente.
Dit strand ligt weer iets zuidelijker, maar tegen benidorm aan.
Heerlijk rustig, een enkeling ondernam ook een wandeling, een paar kinderen op het strand en verder niemand...
Nootje heeft af en toe de gekte.
Van de honderden lieveheersbeestjes die in de caravan verstopt waren, zijn er velen mee gereist naar spanje en die worden nu wakker en vliegen door de caravan...
In Zeewolde hadden we een plaag van deze beestjes, rood, geel en donker bruin gekleurd. Veel hebben we daar achter kunnen laten maar toch dachten sommige hoi we reizen mee!