Woensdag 27 januari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Woensdag 27 januari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Woensdag 27 januari 2016

27 Januari 2016 | Spanje, Benidorm

Na een wandeling van drie uur de benen omhoog en behalve een boek wordt het niet veel vandaag.
Drie uur is te lang lopen, maar was een uitdaging, van levante, langs de markt, benidorm stad, benidorm centrum, zee, terug.
Vorige keer de auto gepakt...Maar nu wel een piepklein strijkboutje gevonden in een zijstraatje en een fohn.
Bij de foto's staat nu ook een plattegrond, de donker groene kleur van de plattegrond is Levante, de licht bruine is Benidorm en de donker bruine kleur op de plattegrond is het oude centrum van Benidorm.
Het licht groene gedeelte is land inwaarts en daar is oa onze camping.
Levante ligt iets ten noorden van Benidorm, langs de kustlijn!

• 27 Januari 2016 - 17:06

Jan B. Boerman:

Het is leuk jullie belevenissen te volgen. Ik probeer een beeld te krijgen bij de uitstapjes die worden ondernomen. Steeds wordt gesproken van Levante. Het zou een voorstad van Benidorm zijn (19 januari). Ik kan dit niet vinden op de kaart anders dan een stukje strand dat zo genoemd wordt. Maar waar ligt dit ten opzichte van Benidorm? N, O of W?

• 28 Januari 2016 - 15:06

Thea:

Fijn dat ik met jullie mag meegenieten!