Dinsdag 19 januari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu Dinsdag 19 januari 2016 - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nellboersma - WaarBenJij.nu

Dinsdag 19 januari 2016

19 Januari 2016 | Spanje, Benidorm

De camping ligt in Levante een voorstad van Benidorm, met een eigen centrum en stad.
Levante staat oa bekend om het strand, de overdekte markt en de gewone markten.
Vandaag het camping terrein zelf rondgelopen, om te kijken waar alles precies is. Het is de eerste dag zonder dat er iets moet.Daarna naar het centrum gelopen, langs de boulevard ( daar ziet het zwart van de mensen, verder redelijk rustig) een zalige kop koffie in de zon en toen door gelopen via de overdekte markt naar de camping.
Al met al een wandeling van ruim drie uur, met kleine tussenpozen. Rond het middaguur paella en een spaans biertje, ja we hebben eindelijk een schaars spaans restaurant gevonden.
In Benidorm zelf zullen er vast meer zijn.
Vanmiddag een boek en een schaduwplek opzoeken, daar het anders te warm is...

• 19 Januari 2016 - 17:16

Gorssel:

Als je niet oppast maak je ons jaloers! Maar we gunnen het jullie van harte om nu eens ongestoord te genieten.
    Gefeliciteerd met de nieuwe neef Beau. Het bost snel aan bij Barbara!
    Leuk die foto van de camping! Wie weet volgen er nog meer kijkjes in jullie vakantie?
    We pakken af en toe de kaart erbij. Toen wij jaren geleden eind maart in die buurt waren, goot het van de regen en was het klam en kil en modder en afschuwelijk veel flatgebouwen. Het kan dus ook anders....
    Is Murcia niet het sinaasappelgebied van Spanje?
    Hoe lang blijven jullie op één plaats?
    Liefs,
    THOC